RSS
Welcome to my blog, hope you enjoy reading :)

2009. július 30., csütörtök

Wall-E

Most hogy másodszor is megnéztem, elolvastam a port.hu-s kommenteket a filmhez, és azt kell mondanom, hogy azok a drága intelligens kommentelők, akik szerint az első 35 percben semmi megható nem történik, szellemi fogyatékosok (próbáltam finoman megfogalmazni). Az első 35 percet végigsírtam még most, másodszor nézve is. A fennmaradó 1 órából már csak 30 percben folytak a könnyeim, de ott megállás nélkül. Életemben nem láttam még aranyosabb, meghatóbb, érzelmesebb, és ijesztőbb animációs filmet, mert ez akár meg is történhet. Persze nem feltétlenül a kisrobotok, de akár még az is, csak ami a Földdel lett...

Wall-E-nál őszintébb, aranyosabb, önfeláldozóbb, emberségesebb, szerelmesebb karaktert is rég láttam már, de nem feltétlenül kell Eve-re várni ahhoz, hogy szomorkásan szép pillanat legyen a történetben, hiszen ott a kiscsótánnyal kötött barátsága. A megjelenő társadalomkritika meg olyan erős, hogy magyarázni se érdemes, couch potato nemzet, komoly tokafighterekkel, akik végül magukra találnak.

Valami önjelölt kritikus felvetette a porton, hogy Wall-E-nak meg kellett volna halnia, és akkor mennyivel jobb lenne a film. Hát valóban. Akkor a komplett 1.5 órát zokogtam volna végig, illendő férfitársaság hiányában a kispárnámhoz bújva.

10/10

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése