RSS
Welcome to my blog, hope you enjoy reading :)

2009. július 7., kedd

Respeito

Maximális tisztelettel próbálom kimondani, ami szorongatja a torkom éppen.

Az emberek megőrültek! Könyörgöm, nem az istent temetjük, csak Jacksont. Megértem én, hogy sokan tisztelték és szerették, és sokaknak annyit adott, hogy az szavakkal le sem írható, de azért ez a hisztéria, meg ez a sok futóbolond, akik most mind ott tömörülnek, hogy jegyüzérektől vehessenek jegyet, hogy megnézhessék Jackson koporsóját... Ez egyszerűen sok. Talán pont azzal kéne kimutatni a tiszteletünket és a szeretetünket, hogy megszüntetjük ezt az őrjöngést, ami tönkretette az életét, és értelmes dolgokkal emlékezünk róla. Például ilyenekkel, hogy

http://www.eternalmoonwalk.com/

Szóval ennyi a véleményem. A média meg mehet a ... Ebből is pénzt csinálnak. Mindenből.

2 megjegyzés:

Rege Ata írta...

A legjobb emlékezés, ha békén hagyják, és ÉLNEK (és élni hagynak!).
A legjobb felejtés, ha úgy élnek nélküle, ahogy szerintük a legjobban lehetne "vele".
(Holtában legalább békén hagyhatnák, és élhetnének végre...)
Vagy nem? ;-o

Szvétakétu írta...

én elvből nem néztem meg, mert morbidnak találtam, hogy egy temetést tévében, jeggyel pedig a helyszínen.. én nem úgy akarok rá emlékezni, hogy mi volt a temetésén, milyen szenzációcsapás..

Megjegyzés küldése