RSS
Welcome to my blog, hope you enjoy reading :)

2009. július 16., csütörtök

P.S.

- Oké, nem akarok veszekedni.
- És mi van ha én igen?
- Egyedül nem megy.

Hát nem a legjobb hangulatomban talált meg a P.S. című film (nem a p.s. I love u).

- Csak el akartam mondani az igazat, hogy a szavak, amiket kiejtek, közelebb hozzanak egymáshoz.

7 pontos film. Egy 30-as nő teszi még nyomorúságosabbá a saját életét, és csak azért löki el magától a szerelmet, mert az túlságosan is hasonlít a régi szerelmére, akit még a gimnáziumban vesztett el.

- Csak 20 centire vagy az arcomtól, és annyira gyönyörű vagy, hogy a szemem is belekáprázik.

Na ezek a mondatok nem kellettek volna bele. Vagyis de. Kellettek. Kell, hogy legyen min sírni.

- Az éjjel nem tudtam aludni. Majd megőrültem. Az értelmet kerestem a szavaidban.

A nő iszonyatosan elszúrta. Iszonyatosan. Nem tudta meglátni az új embert, az új szerelmet, az új élet lehetőségét.

- Tudod hogy van ez... Csak azért kellett, mert neked megvolt.

Sosem tudnék ilyen lenni. Iszonyatosan fájdalmas film ez, és mégis jó. Látni kell. Laura Linney ugyan kicsit nehézkes benne, de nézzük el neki. És a végén helyrehozza. Nagyjából. De ez nem mindig elég.

- Akad, aki szinte retteg tőle, hogy bármi jó is történjen vele.

Hát így. 7/10

- Te meg én úgyse illünk össze.
- Akkor se ha van szeretet?
- Hiába van szeretet.

6 megjegyzés:

csillagvirág írta...

honnan szerezted be? nem találom a torrentzen.

Orange Green írta...

moobsról

csillagvirág írta...

azt nem tudom, mi, de majd mindjárt megnézem.

csillagvirág írta...

ja, látom, meghívós. akkor nem nézem meg.

Orange Green írta...

kell meghívó?

csillagvirág írta...

hát nem tudom... elinore máshová szóló meghívóival sem nagyon tudtam mit kezdeni. de biztos csak én vagyok béna, hogy olyan filmeket akarok letölteni, amik nagyjából egy hét alatt jönnek le - ha egyáltalán léteznek.

Megjegyzés küldése