RSS
Welcome to my blog, hope you enjoy reading :)

2009. július 16., csütörtök

Terminator - Salvation

1. Nincs Terminátor Arnie nélkül.
2. A második rész volt a legjobb.
3. A harmadik rész olyan szar volt, hogy azt nem nehéz felülmúlni.
4. Szeretem Christian Bale-t.
5. Szerepel a filmben Helena Bonham Carter.
6. Nagyon unom már a SkyNetet.

Ezen tények ismeretében akkor mi is van ezzel a filmmel? Hát látványnak látvány, pörögni pörög, a sztori ugyan harmatos, mint éjjeli eső után a tavaszi kert, de ezt próbálják akciójelenetek tömkelegével kompenzálni. Van itt rák, meg halálraítéltek, meg mindenféle különlegesség, csak a forgatókönyvet felejtették el igazán különlegesre megírni.

A mellékszereplő, vagyis a kettes számú főszereplő sokkal jobban kidolgozott, mint maga ez a szerencsétlen John Connor, aki már időtlen idők óta mást se csinál, mint anyját, apját, magát, az emberiséget, a törpemókusokat és a hegyi gorillákat, no meg az egész univerzumot menti a gépektől.

A dialógusok pocsékak, mintha valami debil kolumbiai szappanoperát néznék, csak senkit nem hívnak Jose Armandonak. John Connor kitartóan keresi az on/off gombot, mert hát minden gépet ki lehet kapcsolni, kár, hogy ez az elmúlt 25 évben még nem sikerült. De azért drukkolunk neki mi is, kitartóan. Csak meg ne unjuk.

A logikai bukfencekről nem érdemes beszélni, ahogy arról sem, hogy lépten nyomon az első 2 film emlékeibe és "legjobb szövegeibe" botlik a néző, amik az első 2 filmbe illettek is, de ide ebbe a majdhogynem transformers világba már nem annyira. Sok a robot, legalábbis nekem. Én az ember -ember elleni küzdelmet szeretem, az igazi feszültséget, meg amikor technika és ész feszül egymásnak 1 db gép és 1 db ember személyében, és a végsőkig feszítik a humanoid határait. Régimódi lány vagyok, nekem már Kristanna Loken sem volt Terminátor.

Szélesvásznon jobb minőségben biztos élvezetesebb lett volna. Így gépen 6/10.

5 megjegyzés:

csillagvirág írta...

a szélesvásznú látványtól sem lett volna jobb. a 6/10-et kicsit erősnek tartom.

arnie nélkül pedig igenis van terminator. the sarah connor chronicles a címe és fényévekkel jobb, mint a 3. és 4. része a franchise-nak.
egyetlen probléma van vele: kitartónak kell lenni, mert eltelik egy kis idő, amíg beindulnak és helyükre kerülnek a dolgok. és entschuldigung, van még egy hibája: gondolkodni kell rajta, mert van mondanivalója és mögöttes tartalma (jé, mintha a a 2. részről beszélnék...).

Orange Green írta...

sarah connor chronicles az más. nekem. én azt az arnie-s terminátortól függetlennek tekintem... és nagyon jó.

csillagvirág írta...

akkor rendbe' van. akkor elnézem a bale-re vonatkozó pontot is. :D

Orange Green írta...

nincs bale-lel semmi baj. kicsit steven segal-os a mimikája, de azonkívül semmi.. :)))

csillagvirág írta...

segalos, ja. láttam is egy ilyen összehasonlító képsort... (pont *m* művelte).
ő még annyi arcot sem tud vágni, mint sztyupika.

Megjegyzés küldése