RSS
Welcome to my blog, hope you enjoy reading :)

2009. július 30., csütörtök

Knocked Up

Már hetekkel ezelőtt láttam, csak nem volt kedvem írni róla semmit, de most pár nappal a Másnaposok megtekintése után muszáj leírnom, hogy egyre kevésbé értem a Másnaposok felértékelését, és a Felkoppintva nézők általi lehúzását. A Katherine Heigl-féle úristen felcsinált ez a kövér, szőrös, gusztustalan zsidó, hát mennyire voltam én részeg sztorin legalább párszor sikerült nevetnem. Mondjuk ennek is annyi köze volt a valósághoz, mint nekem az America's Next Top Model című műsorhoz. Bár azt magam is tanúsíthatom, hogy az ember részegen tesz bolond dolgokat, és az erkölcsi érzéke az nagyjából egy nyúl szintjén áll, kb annyira beszámítható, mint Big Brother Évi jelenleg, továbbá kb annyit gondolkozik, mint egy darab sültkrumpli. Én is eszméltem már olyan fickó közelében, akire a legnagyobb jóindulattal is csak annyit lehet mondani, hogy úúúúúúú, bzmg, majd közvetlenül ennek kimondása után fel kell venni a nyúlcipőket, és rohanni, mielőtt valami visszafordíthatatlan történik. Hát Allison csúnyán elszúrja, mert nem elfut, hanem iszik még egyet, szexel egyet, és hoppá, terhes lesz. Az ébredés egy ismeretlen szőrös segg mellett ijesztő és vicces egyben, ami pedig az után következik, hát az parádés. Erőltetett beszélgetés, a "semmi közös nincs bennünk" alaptézis felismerése, szolid lekoptatás, aztán 8 héttel később a nagy bejelentés, úton a baba. De lehet-e jó apa, egy link, éretlen, álmodozó füves, és lehet-e számítani a többé-kevésbé beszámíthatatlannak tekinthető barátaira, akik annyira hülyék, hogy szinte maguk is felügyeletre szorulnak? Mit csinál egy kétgyermekes és egy leendő apa Vegasban, és ki viszi a gombát? Mitől lehet "szemgyuszit" kapni? Miért nem jó egyik nőgyógyász se? Hogy néz ki egy vagina a szülés kezdetén? Hát erre mind választ ad ez a film.

8.5/10

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése