RSS
Welcome to my blog, hope you enjoy reading :)

2009. július 9., csütörtök

Jumper - Hipervándor

Már a címből tudhattam volna, de komolyan. Hipervándor? Hayden Christensen? Hülye vagyok én? Az. Megnéztem. Nem kellett volna.

Az ifjú padawan csúfos bukása címmel kilométeres hosszúságú fujjogást tudnék írni, de még arra se tartom méltónak a filmet, hogy szidjam.

Nehézkes, lassú, unalmas, nincs benne akció, nem köt le, nem érint meg. Szar. Mondjuk ki. Ha férfi lennék legalább Rachel Bilson-ra emlékeznék, de mivel nő vagyok, rá se. Hogy Samuel L. Jackson ehhez adta a nevét, te jó ég...

Ha azt mondanám újabb X-men koppintás, akkor megsérteném az X-ment. Mert a koppintásra tett halovány próbálkozás fénymásolatának polaroid fotója. Kb.

3/10. Csak öngyilkosok nézzék meg. 1.20nál garantáltan bele lehet halni.

1 megjegyzés:

Szvétakétu írta...

én is szenvedtem vele, rendesen..

Megjegyzés küldése