RSS
Welcome to my blog, hope you enjoy reading :)

2009. július 20., hétfő

The new Potter

Szóval igen, a félvér herceg. A trailer alapján valami nagy durranást vártam, ehelyett nagyjából a könyvbeli élmény negyedét visszaadó filmben volt csak részem. Daniel Radcliffe egyre hülyébben néz ki, és már teljesen eltörpül Rupert Grint mellett. Tehetségben messze lekörözi Emma Watson és a Draco Malfoyt játszó srác is, akinek most nem fogom megkeresni a nevét.

Az új Potter film hosszú, rajongóknak nyilván fantasztikus élmény, de nekem már elmúlt a nagy szerelem a történet iránt (köszönhetően az időhúzásnak, meg a bemutatótologatásnak), így nem különösebben éreztem gyönyört. Egynek jó volt, még annak ellenére is, hogy baromira idegesít, hogy a normál, nem harcos, nem borongós, nem szomorú jelenetek is olyan sötétek már, mint az éjszaka.

A látvány klassz, főleg a Weasley Varázsvicc Vállalat jelenete. Kitettek magukért az alkotók. De tényleg. Csak én vagyok túl öreg és fáradt.

8/10

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése