RSS
Welcome to my blog, hope you enjoy reading :)

2009. július 20., hétfő

Slumdog Millionaire

Másodszor nézem meg ezt a bizonyos filmet, hátha végre jót is tudok mondani róla majd, de minden egyes pillanattal csak növekszik bennem a csömör. Mikor megjelent, és először láttam, akkor sem tartottam jónak, bár korrektül össze van rakva, minden kis darabka illeszkedik minden irányban, mint egy tökéletes puzzle. De pont ettől lesz túl tökéletes számomra, túl steril. Az, hogy hatásvadász, nem lenne annyira zavaró, ha nem lenne steril is emellé.

Nem tagadom rám is hatással volt, elborzasztott sok helyen, és ki is borultam többször a film közben, de mégis azt éreztem valami nem jó. Valami túl sok, valami túl kevés. És nem jövök rá mi, nem jövök rá miért zavar ennyire a tökéletessége, az, hogy minden mindenbe illeszkedik, hogy a műsorvezető még gusztustalanabbul viselkedik mint Vágó István, hogy az önelégültsége tapintható.

Nem untam magam, egy percig se, nem erről van szó. Nem is arról, hogy ne érdemelt volna Oscart... Csak ez megint valami olyasmi, aminek akkora füstöt csináltak, hogy a lángot már nem látni meg, pedig engem a láng érdekelt (volna). Szerettem volna megélni a mesét, de nem tudtam a csömör miatt. Én kérek elnézést.

8.5/10

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése