RSS
Welcome to my blog, hope you enjoy reading :)

2010. február 5., péntek

Creep

Felidéztem a Catacombs c. film apropóján a Hajsza a metróbant, és ködös emlékképekből megpróbáltam összerakni mi is volt, hogyan is volt a lány a sárga ruhában, a kutya, az erőszak, hogy csövesnek hiszik... Rájöttem, hogy semmire nem emlékszem belőle, így megnéztem újra. Kár volt. Kénytelen vagyok revideálni a korábbi gondolataim róla. Fele annyira sem jó, mint emlékeztem. Talán túl kicsi voltam még, mikor az HBOn láttam, talán azóta túl sok más hatott rám, nem tudom. Egy biztos, kicsi Craig operációi, és a ketrecben tartott félhalott emberei nem borzongattak meg annyira, amennyire a cím alapján várható lett volna.

A helyszín, maga a metró persze elgondolkoztatott, forgatni kéne valami hasonlót itthon is. Esetleg a sziklakórházban. Vagy a metróban. Vagy mindkét helyszínen.

A történet sablonos, jön a csaj, utolsó metróval próbál hazajutni, mert nincs taxi, sosincs taxi. Elalszik. Túl részeg. Elmegy minden és mindenki. Majd valahonnan, mintha isten ujja mutatta volna az utat, megjelenik egy metró mégis, ami elindul vele. Majd megáll. Megjelenik a gonosz férfi, aki meg akarja erőszakolni, majd megjelenik Craig, aki elhurcolja az erőszaktevőt. Craig egyébként teljesen olyan mint Gollam, ha csak az arcára ébrednék fel nem tudnám melyik filmet nézem. Csövesek, patkányok, szerelők, kutya... Gollam, csövesek, patkányok, kivágott gerinc, csontfűrész. Gollam, ketrecek, víz, piszkavas, halottak. Gollam, lánc, metrószerelvény, elvágott torok. Peron.

A végére mindenki meghal, a kutya és a lány élik túl. Egynek elment.

5/10

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése