RSS
Welcome to my blog, hope you enjoy reading :)

2010. február 5., péntek

Beautiful 2009

Mese egy szörnyen rossz lányról. Mese egy visszahúzódó fiúról, aki a múltját kutatja. Mese egy családról, amit egy tragédia tett tönkre. Mese egy kisvárosról, ahol mindenki az ismeretlentől retteg, és a legendákban hisz. Mese egy férfiról, akit megnyomorított az előítélet.

A film rövid tartalma:
Kicsit összecsapott, kicsit nehéz megérteni, kicsit messze kell kalandozni az értelmezéshez, és még csak az sem biztos, hogy mindenki az benne, aminek látszik. De azért jó kis film ez. Az ausztrál mentalitás erősen érződik rajta, néha a szereplők is botladoznak kicsit, de talán csak a saját árnyékukban buknak fel, nem a karakterek rejtenek annyi nehézséget magukban.

A forgatókönyv épp csak elégséges érdemjegyet érdemel, mert a történetnek nincs igazi lezárása, és kevésbé élénk fantáziával rendelkező nézőtársaim maximum az "ez mi volt akkor tulajdonképpen" kérdéssel kapcsolják ki a DVD lejátszót. Én teljes ideológiát építettem alá, és megindokoltam mindent, így egészen izgalmas lett a történet, de ez nem Dean O'Flaherty érdeme.

Kicsit jobban ki kellett volna élezni, vagy a misztikumra, vagy a tragédiára, vagy a szexualitásra... Valamire.

Kár érte.

5/10

1 megjegyzés:

ReLax írta...

"Én teljes ideológiát építettem alá" érdekelne, mert nekem kicsit sem sikerült.

Megjegyzés küldése