RSS
Welcome to my blog, hope you enjoy reading :)

2009. október 26., hétfő

The power is yours

vazul üzenete:
*Te emlékszel a Denver dinó című rajzfilmre?
●•Cicca•● üzenete:
*igen
*imádtam
vazul üzenete:
*de ugye h nem mi vagyunk az öregek h emlékszünk rá?:D
●•Cicca•● üzenete:
*á á á
*miiii?
*dehoooogy
*hamvas fiatalságunk
*mézga géza szépségével ér fel
vazul üzenete:
*:D
●•Cicca•● üzenete:
*és a Kissyfur meg a bolygó kapitánya
*sem olyan ciki
*de az már kicsit
*h azért haragudtunk antall józsefre
*mert amikor meghalt
*félbemaradt a walt disney
*:D
vazul üzenete:
*ja, a kacsamesék:D
●•Cicca•● üzenete:
*a többiek ugyanis antall józsef
*halála utána születtek:D
vazul üzenete:
*http://www.youtube.com/watch?v=QcT67QJMJPc
●•Cicca•● üzenete:
*mekkora propaganda h az usa a tűz
*és dél amerika a szív:)
*csak h a kontinensnél legyen
*minden fontos dolog
*afrika meg bassza meg
*a földjét:D
vazul üzenete:
*szovjetunió van benne
*ebből látszik h nem mai rajzfilm:D
●•Cicca•● üzenete:
*igen tudom:D európa nincs:D
*csak szovjetunió
*meg ázsia
*:D
*tökre szerelmes voltam a kapitányba amúgy
*:$
*olyan jóképűre lett rajzolva
*:)
vazul üzenete:
*:D
●•Cicca•● üzenete:
*jólvanna:$

8 megjegyzés:

csillagvirág írta...

majd ha a szupernagyin nosztalgiáztok, akkor szóljatok.

Karfiol írta...

Szupernagyi igen király volt, imádtam. :)

Orange Green írta...

azt is néztem. :P szóval most ráfáztál. nagyon kis mese volt :)))

csillagvirág írta...

az a baj, hogy lényegében semmire nem emlékszem belőle, csak arra, hogy a nagyi szuperképességekkel volt megáldva. volt valami cvekkere is, nem? meg mintha gördeszkázott is volna. jó lenne újra belenézni. meg lehet ezt szerezni valahonnan?

Orange Green írta...

nemrég kiadták külföldön vhol DVDn, de a youtube-on rá tudsz keresni a nagy pillanatra hogyan változott szupernagyivá, és ott írja aki felrakta, hogy kik árulják a dvdét és mennyiért. szerintem így le is tölthető valahonnan, mert biztos volt olyan hülye, aki felrakta

csillagvirág írta...

na jó, de mi volt az eredeti címe? :D
na mindegy, i can google it.
kösz a tippet. :)

Orange Green írta...

SuperGran(ny)

csillagvirág írta...

azóta már találtam egy regelős letöltést. regisztráltam is, utána meg elgondolkodtam, hogy vajon tényleg érdekel ez engem? indán, vagy hol, megnéztem a két perces főcímet, és lehet, hogy elég is volt. :)

Megjegyzés küldése