RSS
Welcome to my blog, hope you enjoy reading :)

2009. október 11., vasárnap

G- Force


Végre eljutottam oda, hogy megnézzem a kis rágcsávókat. És bajban vagyok, még akkor is ha éssel nem kezdünk mondatot. Alapból ez a rágcsávó poén nekem nem jön át, pedig nem is vagyok Pély Barna. Főleg ott kezd sántítani a dolog, hogy az egyik csávó csaj, és ez adja a film egyik konfliktusát, mert 2 pocakos szőrgombóc verseng a fülbevalós szőrmaca kegyeiért. De most tekintsünk el ettől a frappáns magyar címtől (a sztárom a párom szintjét még mindig nem múlja alul) és nézzük csak a filmet.

Hát a történet az gyengécske. Gyerekeknek még esetleg beadható, és ők még csillogó szemmel pilloghatnak a széles vászonra, folyamatosan azt sipákolva, hogy anyuuuuuuuuu, hazafelé ugye veszünk hörcsögöt. Vagy tengerimalacot. Vagy vakondot. Vagy valamiiiiiit. De másnak nem nagyon.

Az animált kis kedvencek halálosan jópofák, kezdve a kórosan elhízott bélgázokkal bőven megáldott állatkereskedésbeli darabbal, és befejezve az átlagos IQ-val megáldott.kislány által felékszerezett nőnemű szőrmókkal. Az egyetlen groteszk számomra a zümmögő bögöly-légy-szányasállat volt (nem vagyok benne biztos, hogy bögöly), arról nem tudom elhinni hogy agyoncsapáson kívül bármi másra érdemes lenne.

Ami igazán tetszetős ebben a filmben, hogy szinte minden fekete és fehér benne, a gonosz az szörnyen gonosz, a jó rettenthetetlenül jó, a gonosz-jó határon egyensúlyozó vakond pedig olyan jellemfejlődésen megy át, amit még egy munkaterápiára fogott velejéig romlott szörny is megirigyelne. Önfeláldozás, az emberiség megmentése, van itt minden, mint a búcsúban. Bennem mégis csak egy jelenet maradt meg.

Vizes szőr! Az animáció fejlődése hihetetlen. Tökéletes vizes szőr! Ledöbbentem.

A film befejezésén is. Tessék végre megérteni, hogy a zenére risza az utoljára a Madagaszkárban volt tuti! De hát nem értik. Riszáltatják úgyis... Úgyis...

Szinkronos megtekintése azonban streng verboten! Peller Mariann??? WTF?

5/10

4 megjegyzés:

csillagvirág írta...

ne haragudj, de még az írásodat sem bírom elolvasni. rühellem az ilyen filmeket. pfujjj!

Orange Green írta...

jézus azt hittem megtalált vmi ember aki nagyon szeret engem, és épp most fog betámadni... hidegmeleg végigment rajtam. majd megnéztem a linket, hogy na ki ez a drága ember, aki miatt törölnöm kell a blogom, és olyan mélységes nyugalom szállt meg, hogy te vagy aki itt utálja a szar filmeket, hogy az hihetetlen. :))) kicsit fáradt vagyok, és lassan állnak össze bennem a dolgok. de az üldözési mániám konstans. tudod:)

csillagvirág írta...

:D bocs. én meg azon nevettem, miután elküldtem a kommentet, hogy tök félreérthető: mintha a kézírásod lenne olvashatatlan.

igazából már a képtől rosszul lettem, egy-két mondat elolvasása után pedig erős hányinger tört rám. na, csak ennyi. :D

én is szoktam néha sokkot kapni, ha a fórumos válaszfalon meglátok egy félreérthetően kezdődő mondatot. üldözési mánia rulez! :D

maris írta...

tényleg ennyire rossz? pedig a tökéletes vizes szőrrel egészen felkeltetted az érdeklődésemet. azon röhögök már tegnap óta. :D

Megjegyzés küldése