RSS
Welcome to my blog, hope you enjoy reading :)

2009. október 25., vasárnap

Dead Snow

A zombi nácik a hó alatt vannak! Nem a spájzban!

X üzenete:
*a náci zombi belébe kapaszkodva lógnak a szakadék felett, hehe
*hát ezt muszáj lesz megnézned:D
*szarrá röhögtem volna magam a forgatáson
*a csávó molotovot csinál házipáleszból, begyújtja, majd ahelyett, hogy kibazsná az ablakon a nácira, bekúrja a szobában a sarokba, és magukra gyújtja a házat:D
XX üzenete:
*sztem kurvajó ez a film:D
*már a traileren akkorákat röhögök
*máris töltöm:D
X üzenete:
*ez önmaga paródiája:D
XX üzenete:
*mi a magyar címe?:D
X üzenete:
*Náci zombik
*csávó nyakából spriccel a vér, ő meg varrja össze magát, hehe
XX üzenete:
*jön
*:D
*20 perc és lenn van
*:D
X üzenete:
*ez sztem tényleg paródia
*asszem 1:08-nál megtaláltam a kedvenc jelenetem
*csak én aszittem, hogy a zombik nem véreznek
XX üzenete:
*D
*:D
X üzenete:
*jujj, várom, hogy miccósz majd
XX üzenete:
*biztos röhincsélni fogok
*nagyon szeressem ezeket
*:D
X üzenete:
*vááááááááááááááá, de viccess
*megszívta a rasztacsaj
*húúúúúú, jön a főnáccci
*sikongatok a röhögéstől
*az a legjobb, hogy mindenkinek tiszta vér a feje
*hááááááááááhááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááá
*kezd montypájton lenni
XX üzenete:
*:D
X üzenete:
*aztakurvaaztakurva
XX üzenete:
*:D
X üzenete:
*muhahahahhhhhhhhhhaű
*kurvakirály
*kár, hogy mingyán vége

Ennyi a véleményünk:) Ein Zwei Die

1 megjegyzés:

Karfiol írta...

Ne mondd, hogy nem volt jó!!! Oké, hogy az 50. perctől-legalábbis nekem-, de sztem óriási horrorparódia. MOndjuk ha komolynak szánták...

Megjegyzés küldése