RSS
Welcome to my blog, hope you enjoy reading :)

2009. október 24., szombat

Egy boltkóros naplója

Ellentétben a Pradában csattoggó ördöggel, és a róla szóló filmmel, aminek egészen jó minősítést adtam, ez a film egy rakat szemét. Egy iszonyúan irritáló, buta, vásárlásmániás cicamica próbálja okos újságírónak eladni magát, hatalmas tartozást halmoz fel, de eközben pénzügyi lapba irkál, és gazdálkodási tanácsokat oszt, hazudozik, szerelembe esik, hülyét csinál magából, majd persze egy brilliáns bravúrral kivágja magát szorult helyzetéből, és egy aukció keretében túlad a felhalmozott ruháin, többet kaszálva ezzel, mint amennyit költött... (Ezt valaki megtaníthatná nekem is)

A film dialógusai botrányosak, a képi világ hol közepes, hol pocsék, a mozgó kirakati babák kifejezetten szánalmasak.

A mélypont a "nem vagyok vele, mert ő nem te vagy" mondat... És a nagy egymásra találás...

Pedig esküszöm Isla Fischerrel semmi bajom nem lenne. Csak néha keverem Amy Adams-szel. Bár Isla-nak nagyobb a melle. És kicsit csinosabb.

3/10 de csak a cukipofa fickó miatt, akit a boltkóros meghódít magának

2 megjegyzés:

Sánta Orsolya írta...

sztem is katasztrófa...

Karfiol írta...

Nekem meg tetszett. Bár, lehet, hogy nem voltam magamnál, hisz én alapvetően utálom az "ilyen" filmeket...

Megjegyzés küldése