RSS
Welcome to my blog, hope you enjoy reading :)

2009. október 31., szombat

Nap kérdése


A Not just popcornról idézek, és röviden megválaszolom a kérdést. Talán mert egy olcsó kurva, akit néhanapján a stylistok kinyalnak, és nem, nem úgy (bár ki tudja) hanem ruhaügyileg, és stílustalan, ízléstelen, magamutogató ribanc életébe némi kultúrát és eleganciát csempésznek pár tehetséges divattervező kreációja által?

Most akkor mindenki gondolkozzon kell, hány "csodaszép" hollywoodi celeb muffantyúra igaz a fentebbi leírás. Na persze ma már nem a tehetségük alapján szeretjük a színésznőket, főleg nem a férfi nézők, de egyes olcsó libák akkor is elgondolkozhatnának. És most csak azért nem említek itt neveket, nehogy a férfi olvasók felhördüljenek, hogy na tessék, féltékeny a bloggerina, olyan szép akar lenni, stb. Nem, nem vagyok féltékeny, szimplán csak a belem fordul ki az elharapózott kurválkodástól. Minél több filmet nézek egyhuzamban, annál jobban telítődök a szép, de olcsó, üres, tehetségtelen nők látványával, és felmerül bennem a gyanú, hogy ezek bizony OLYAN módon jutottak oda. (Nem, még mindig nem irigy vagyok)

Ezzel most persze nem azt akarom mondani, hogy minden filmbe Barbra Streisandot tegyük, ha jó bele, ha nem, de azért ideje lenne kicsit adni a belbecsre is. Vagy legalább legyen mimikája az adott hölgyeménynek, ne csak tátott/vicsorgó szája. Mert néha nem csak az olcsósággal van a gond, hanem a lepukkantsággal és a színészi kvalitások hiányával is.

6 megjegyzés:

Karfiol írta...

Te, Streisan nem zsidó? De. Nem zavar? :D

Orange Green írta...

de. szerintem. sarah michelle geller is, aztán őt is kedvelem. :) nem vagyok én kirekesztő. annyira:))

Orsolya írta...

ki ez a másik? és őszinte kérdés - kit tartasz még tehetségesnek streisandon meg merylen kívül? mert nekem ez nagy kérdés, hogy ha fiatal és szép valaki, lehet e tehetséges :) én kate winsletet meg izékét, aki a stardustban játszik, neve sose ugrik be, őket annak tartom. de másokat .. kik vannak még???

Orange Green írta...

sokakat tehetségesnek tartok, akik fiatalok és szépek, SMG-t mondjuk különösebben tehetségesnek nem, de mégis kedvelem. Scarlett Johanssont pl utálom, de elképesztően jól játszik, és minden tiszteletem az övé, mert úgy tud vonzó és "bikavadító" nő lenni, hogy nem lesz közönséges... kate winslet szintén, claire danes is, ő a stardustos szerintem... vagy te a másikra gondoltál? sienna millerre? mert ő nem nagy tehetség... persze ez csak az én véleményem.

Bloggerina Creepie írta...

ezek szerint nem csak nekem tűnt fel hogy annak a csajnak tényleg mindig tátva a szája :S

Orange Green írta...

végignéztem az összes filmjét, és mindegyikben MINDEN jelenetben tátva a szája... folyamatosan. szerintem be se tudja csukni. vagy egyszerűen fogyatékos és azért fejez ki így érzelmeket.

Megjegyzés küldése