RSS
Welcome to my blog, hope you enjoy reading :)

2009. október 25., vasárnap

Fekete víz

Ezt a filmet már vagy 100× elcsíptem TVben, de sosem jutottam el odáig, hogy meglegyen a csattanó is. Folyt a víz minden irányból, előkerült a halott kislány, de nem tudtam eddig mi a vége. Na most pont beletrafáltam a Viasaton, és megnéztem az utolsó 15 percét is. Kár volt. Egyrészt nem szeretem Jennifer Conelly-t, és nem is emlékeztem, hogy ő játszik benne, másrészt kb meg se tudtam különböztetni a két kislányt egymást, a nőét meg a halottat, harmadrészt költözzön ilyen házba, akinek két anyja van, továbbá meg mosson ilyen mosókonyhában, akinek három.

Legalább a zene Twin Peakses volt. Meg a sötétség nyomasztó és ijesztő. De szerintem többször lettem nyomott és ijedt, mint kellett volna, és nem is a film ijesztett meg, hanem az ebbe környezetbe vetített képzeteim.

Közepes, fullasztó film, amiben nem kapni elég levegőt. De a színészi játék kiváló.

5/10

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése