RSS
Welcome to my blog, hope you enjoy reading :)

2009. október 30., péntek

All the boys love Mandy Lane

Hát kéremszépen én eztet a filmet nem érteni. Kezdhetném így a mondandómat, de csak félig lenne igaz. Mindent értek benne, kivéve a csavar MIÉRTjét.

Adott egy bomba csaj, Mandy Lane, akit ha férfi lennék, akkor reggeltől estig... De ő ennek örömére senkivel se... Meghal miatta egy részeg barom, mert fejest ugrik a tetőről a medence szélére, édes kicsi Mandy pedig elhidegül az addigi legjobb barátjától, aki erre a csodás cselekedetre a részeget felbujtotta. A történet persze nem itt indul, ez csak az aperitif a nagy vacsora előtt.

Eltelik fél év, és Mandyt meghívják valahova az isten háta mögé a senkiföldjére bulizni egy hétvégi házba [lásd még (pár fiatal kimegy a büdös picsán túlra egy házba bulizni, aztán valaki elkezdi őket gyilkolászni.) vagy (A filmbéli bonyodalom pedig abból ered, hogy Mandy öt másik fiatallal elmegy egyikük hétvégi házába, ami a kibaszott nagy semmi közepén található.)]

Ez az egész egyszerű, tucat, és érthető. Pont olyan mint 14millió másik horrorfilm. Az hogy Mandy hol a másik szőke lányt simogatja szerelmes áhítattal, hol a házat őrző tehéngyilkos exkatonára csorog a nyála, szintén érthető. De azt nem értem, hogy a csattanó miért az ami. Mégis mi az ábrándos bús tehénszarért akart Mandy és a lúzer köcsög barátja meghalni, és milyen naplót és/vagy füzetet akartak az utókorra hagyni, mert "enélkül nem értenék", ez számomra nem világos. Ha valaki esetleg látta rajtam kívül, és tudja a kérdéseimre a választ, kommentben megoszthatná.

A film egyébként semmilyen. 4/10
A pasik majd felpontozzák Mandy Lane miatt.

1 megjegyzés:

Karfiol írta...

Én láttam. De ezt tudod. Meg azt is, hogy fingom sincs.

A tékás nő meg áradozott a filmről ma, hogy ígyúgy milyen jó, és mikor megkérdeztem, hogymiért is, s mondja már meg,hogy mi volt az indíték úgymond, akkor közölte, hogy az, hogy megerőszakoltáák a lányukat, és naná, hogy bosszút álltak...Mondottam néki, hogy az az Utolsó ház balra, de nem lehetett meggyőzni...:)

Megjegyzés küldése