RSS
Welcome to my blog, hope you enjoy reading :)

2010. január 18., hétfő

Hova lettek Morganék?

Sarah Jessica Parker a valaha volt legrondább nő, akit Hollywoodnak sikerült kitermelnie, és sorozatban évekig futtatnia, majd filmeken újrahasznosítania. Ellentétben a hasonlóan kevéssé dekoratív ám hihetetlenül tehetséges Barbra Streisanddal, a veterán Carrie Bradshaw ideges rángatózáson és ló fején kívül semmit se tud felmutatni. Kiaggott kóróként asszisztál az öregedő, táskás szemű Hugh Grant mellett, akinek bár valóban nem áll jól a kor, mert kisfiús vonásai nem igazán harmonizálnak szaporodó ráncaival, mégis kategóriákkal Sarah felett áll mind külsejét mind színészi játékát tekintve.

Sarah ebben a filmben is majdnem Carrie, annyi különbséggel, hogy itt mellé pakoltak egy szerencsétlen fickót, aki kénytelen elviselni Miss túlemancipált Meryl szingli manírjait, aki erősen 40+ külsejével egy épp értékesítendő lakás kellős közepén a gyermekvállalásról magyaráz. Szánalmas, röhejes, hihetetlen, és hiteltelen az egész. Hugh Grant sem éppen az a tipikus ifjú kispapa, aki mellé totyogós gyereket képzelne az ember, de ez a Parker nő kritikán aluli, még hozzá képest is.

A tanúvédelmi program keretében isten háta mögé költöztetett párocska szituációjából sok mindent ki lehetne hozni, a Szegény embert az amish húzza c. filmben ez sikerült is, bár ott legalább önkéntes száműzetésről volt szó, ez a mozi azonban, úgy ahogy van, hatalmas bukás. A vidéki élet egy kliséhalom, a pár konfliktusai szánalmasak, az érzelmi szál csökevényes, a Morganéket befogadó seriff és neje is élettelenek.

Semmi nincs ebben a filmben, amiért érdemes lenne kiadni akár csak egy diákjegynyit is.

1.5/10

1 megjegyzés:

Unknown írta...

A bérgyilkos a film elején lelőhette volna a lófejű SJP-t, és akkor talán még mosolyogtam is volna, mert ez minden volt, csak romantikus vígjáték nem:)

Megjegyzés küldése