RSS
Welcome to my blog, hope you enjoy reading :)

2010. január 15., péntek

District 9

Amíg a Cloverfield és a Függetlenség Napja abszolút bejött, addig talán pont a Transformers erőteljes utálata miatt a District 9 nem lett a kedvencem. A kézikamerás dolgok közül általában az agyonhypeoltak kerülnek legkevésbé közel a szívemhez. Ez pedig olyan. Mint a Blairwitch project. Vagy a Paranormal Activity. Egyik sem nyűgözött le. Ez sem igazán.

Jókat röhögtem itt-ott, és egész korrekt pontszámot fogok adni, de ettől is többet vártam. Úgy járt a film, mint a brigantyk. Néhol vicces, néhol tragikus, még nagy tűz is van benne, én pedig szeretem a nagy tüzeket.

A film közepétől már csak az érdekelt, mi lesz ezzel a szerencsétlennel, aki megfertőződött. Semmi más. Egyes jelenetek persze nagyon megérintettek, ahogy pl a macskakaját zabálta 2pofára, hát ott forgott a gyomrom rendesen, vagy amikor leszedte a saját körmeit, az nekem is fájt. De az biztos, végig az ellennek drukkoltam, lett légyen is az bárki épp abban a pillanatban.

Itt nincs rasszizmus, de igény az lenne rá... A sztori tulajdonképpen ki is merül abban, hogy mindig azt utáljuk, aki épp a másik oldalon van. Hol a garnélarákszerű lényeket, hol az MNU-t, minden csak azon múlik, mutánsok vagyunk-e már, vagy még emberek.

Egy biztos: én az űrlényekkel vagyok.

7.5/10

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése