RSS
Welcome to my blog, hope you enjoy reading :)

2010. január 31., vasárnap

Dragon Ball Evolution

Amikor egy film úgy indul nálam, hogy megkérdezem ismerőseimtől, hogy ebben van-e a Pikachu, mert akkor kikapcsolom még megtekintés előtt, akkor nem sok jogom van bármit is mondani róla. Hálisten a Pikachu nem ebben van, mert az Pokémon, úgyhogy sárga CGI nyúlgörényekkel nem kínozták az érzékszerveim, ehelyett kaptam egy amerikanizált Songokut 7 aranyló sárkánygömbbel, és befutott James Marsters, mint Piccolo. Miatta néztem meg a filmet. James Marsters a Buffy óta rajongásom tárgya, hihetetlenül jó arca van a gonosz karakterekhez. Ő maga a gonosz.

A filmről nem tudok semmit mondani, a sorozatot nem láttam, így elvárásom nem volt. A látvány klassz, monumentális, néhol még lenyűgöző is. Marsters kicsit gumiarcú benne, Songoku nem olyan tiszta, mint ismerősöm mesélte. A történet élvezetéhez eléggé el kell vonatkoztatni, de nekem sikerült.

Se az animék, se a mangák világa nem az én világom, így számomra nem volt komoly érvágás, hogy egy amerikai akciófilmet látok, nem egy keleti harcművészettel teli mozit. Abszolút laikusként túl sok rosszat nem tudok mondani, persze jót se.

Kellemes 1.5 óra volt, egészen jól szórakoztam.

5.5/10

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése