RSS
Welcome to my blog, hope you enjoy reading :)

2010. március 14., vasárnap

Narnia krónikái - Az oroszlán, a boszorkány és a ruhásszekrény

James McAvoy az abszolút kedvenc belőle

A második világháború idején a Pevensie-gyerekeket vidékre küldik a németek bombázta Londonból. Peter, Susan, Edmund és Lucy a hóbortos Digory Kirke professzornál talál menedéket. Egyik nap Lucy, játék közben elbújik a hatalmas szekrényben, és váratlanul Narnia havas tájain találja magát. A csodálatos országot törpök, faunok, kentaurok és más különféle mesebeli lények népesítik be. Békés földjük azonban az örök tél, a jég és a fagy fogságában vergődik, a gonosz fehér boszorkány elátkozta őket. A legenda szerint négy gyerek hozza majd el a szabadulást számukra.

Hát eddig még nem láttam a Narniát. Teljesen szűz aggyal ültem le elé, semmit nem tudtam a történetről, nem voltak elvárásaim, nem volt semmilyen gondolatom. Így azért élvezhető volt. Aranyos mesének láttam cuki hódokkal és szépen megcsinált oroszlánnal. Kicsit éreztem, hogy a látvány a történet rovására megy, de azért nem tűnt vészesnek. Be is lőttem rá egy pontszámot. 

Aztán utánajártam mi ez, honnan ered, mit kellett volna látni, ki rendezte, ki írta, mikor, stb... És rájöttem, hogy ez gyengébb mint kellene. És hogy nem nagyon van értelme bármit is írnom róla, mert előtte olvasnom kellett volna. Szóval most csendben elvonulok örömködni, hogy nekem nem okozott csalódást. És letöltöm a Caspian herceget, hogy az már okozzon.

7/10

1 megjegyzés:

cyborgwings írta...

valahogy én is így voltam vele. de ez a szekrényes, szép új világos dolog annyira tetszik, hogy csak na.
tegnap gondoltam, hogy megnézem dvd-ről, mert eddig én is csak a tévében láttam reklámszabdalva, de persze kihagytam a lehetőséget, hogy gépen, reklám nélkül "tévézzek". a caspianhoz sem ültem még le. egyike az 528 filmnek, amit rakosgatok ki tudja mióta.

Megjegyzés küldése