RSS
Welcome to my blog, hope you enjoy reading :)

2010. július 22., csütörtök

Monk

Itthon is véget ért a Monk, meg is könnyeztem a finálét. Semmit se írhatok róla, mert Eszterem agyoncsapna, mert még nem látta. Kerülnöm kell a spoilereket. Így csak annyit mondok, hogy korrekten elvarrták a szálakat, és csodaszép volt.

Minden évaddal ki voltam békülve, voltak jobb-rosszabb részek, de egészében nézve rendben volt. Natalie-t sokkal jobban szerettem mint Sharona-t, ennek ellenére örültem a 8. évadban visszatérő fürtös hölgyeménynek is. Jó volt újra látni azt a temperamentumos nőt, aki nem hódol be minden hülyeségnek, amit Monk kitalál.

Monk jellemfejlődését is mosolyogva néztem, és a szédítő magasság, ameddig elért, melengette a lelkem.

A dupla sorozatzáró rész pontszáma tehát 9.5/10

A 8 évadon keresztül izgalmas és élvezhető történetet nemcsak Tony Shalhoub játéka tette feledhetetlenné, hanem a hihetetlen partnerei is. A teljesen idióta, néha már a gyengeelméjűség határát súroló Randy, valamint Leland Stottlemeyer, aki Monk ellenpontjaként a józan, normális emberek halmazát képviselte. Persze a nyomozásban sosem volt olyan jó, mint Adrian. Talán az éleslátása hiányzott, talán pont az az őrület, ami Monkot jellemezte. Natalie megjelenése igazi vérfrissítés volt a sorozatnak, a mellékszereplők pedig különleges bonbonokként lapultak az egyes epizódokban a junkiek nagy örömére. Sztárparádé, humor, krimi, csetlésbotlás... Ennyi elég is volt a sikerhez.

Mr. Monk... Hiányozni fog.

A teljes 8 évad összesítve 9/10

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése