RSS
Welcome to my blog, hope you enjoy reading :)

2009. december 20., vasárnap

Moonlight

http://www.sorozatguru.info/?cat=181

ha valaki nem tudja miről beszélek... akkor ott lehet informálódni.

pár vélemény tőlem.

1) Meredith Monroe rohadtul megöregedett a Dawson's Creek óta, és nem is áll jól neki. Hogy döbbenetesen szexi lenne, ebben nem tudok nyilatkozni, szerintem aszott.
2) A Coraline-t játszó nő testben kellemes, arcban inkább ronda, mint szép, de hát ízlések és pofonok... Őt sem tartottam bitang szexi karakternek, inkább túljátszott volt, idegesítő, és unalmas. Nem éppen a film fénypontja...
3) Beth Turner megszemélyesítője sem egy eyecandy, és nem nagyon tudok szimpatizálni vele, bár nem nebáncsvirág, hanem erős nő, mégsem elég az én szótáram szerint.
4) Alex O'Loughlin vitte el a hátán az egészet, és bár ez a B kategóriára nem jellemző, még csak nem is a testével. Szerintem nagyszerűen hozta a búskomor magányos lovagot, és egyes villanásaiban a szenvedélyt is.
5) Alex hangja valami fenomenális. Belerezdül a nő minden egyes rezgő része, de komolyan.
6) A 12. rész valóban elég gagyi finálé lett volna, főleg így hogy elkaszálták, cliffhangernek esetleg még ült volna a dolog, de zárásnak... Na azt már nem. Így kapott még 4 részt, amiben igazából nem történik semmi... Sőt, zuhanórepülésbe kezd az egész film, bár mindenki sorsa rendeződni látszik... de na
7) SPOILER 2 szerencsétlen 150 éve együtt élő vámpírt együtt végez ki a vámpírtanács, mert a nő megszegte a törvényeket... Mick és Beth ebből eltérő következtetésre jutnak, Beth szakítani akar, hiszen nincs értelme, Mick elmegy, majd visszajön, és egy óvodai csókkal és egy záródó ajtóval game over... Na de... Hát a nemlétező földimogyorót beléjük! És a vámpírlista, amit megkapott az ügyész? Azzal mi lesz? És Joseph meg a csinos barna nő kapcsolata? És Beth meg Mick lefekszenek végre 16 rész agonizálás után? És egyébként is! Ha a 12. rész után hagyják abba, jobb lett volna. Vagy ha más véget írnak ide, akkor is. És mi lesz a gyógyulással? Hiszen Mick ember volt... Hetekig... Coraline meg elvitte a szert. Váááá. Tépem a hajam, és gyűlölöm a CBS-t, meg a forgatókönyvírókat. SPOILER vége
8) Jason Dohringot mégmégmégmég. A Veronica Marsban is úúúúúúúúúúúúgy szerettem.
9) Nekem ez a kis sorozat egészen tetszett. Nem lett tőle orgazmusom, szóval nem egy Dexter, vagy egy House, de még csak nem is True blood... De azért tanulós estéken javallott. Néha. Bárkinek.

2 megjegyzés:

von Birken írta...

Ez az egyetlen sorozat, amit néztem annak idején, amikor a Pro7-en adták. Még fel is vettem őket :)

Egyébként megnézted már az Antichrist-ot?

Orange Green írta...

féligmeddig igen, csak annyira ki voltam bukva fizikailag, hogy a végét átaludtam :$:$ szóval még nem tudok írni róla semmit :$ de hamarosan.

Megjegyzés küldése