RSS
Welcome to my blog, hope you enjoy reading :)

2013. április 1., hétfő

Az igenember - YES man 2008

Anno 2008-ban még a moziban láttam. Akkor sokkal viccesebbnek tűnt, mint most az RTL Klubon. Vagy csak az idő szépítette meg az emlékeim. Hallgatnom kellett volna a kommentelőkre, és megtartani egyszer nézősnek.

Carl Allen (Jim Carrey) a válása után teljesen bezárkózik, és csak kedvenc horrorfilmjeinek él. Hiába próbálja őt barátja, Peter (Bradley Cooper) kirángatni a gödörből, mindig mindenre nemet mond. Egészen addig, amíg össze nem hozza a sors egy félőrültnek látszó ismerősével, aki elcipeli őt Terrence (Terence Trump) szemináriumára. Maga sem tudja, hogyan és miért, de fogadalmat tesz, hogy mostantól mindenre igent mond. Az igeneknek köszönhetően az utcai verekedéstől az előléptetésig mindent átél, még a nagy szerelmet és annak az elvesztését is.

Ostoba voltam. Bradley Cooper persze szexi, Jim Carrey gumiarca pedig zöld festék nélkül maga a maszk, ebben semmi új nincs... Zooey Deschanelbe pedig anno ebben a filmben szerettem bele. Ma viszont kevésbé bájosnak éreztem. Nem tudom mi történt. Eltelt 5 év? Ennyit öregedtem? Vagy a műfaj csúcsra járatta ezeket a poénokat, és szépen elkoptatta őket? Az is lehet, hogy már 2008-ban kopottak voltak, csak épp jó pillanatomban ültem be egy kólával a székbe a moziban. Igazából mindegy is.

Hogy ajánlanám-e most bárkinek? Nem. Egy újabb "mítosz" dőlt meg. Ennek is vége.

5/10

1 megjegyzés:

Ethon írta...

Ebben van valami..

Megjegyzés küldése