RSS
Welcome to my blog, hope you enjoy reading :)

2009. június 30., kedd

X-men Origins - Wolverine

Hát ezt is megértük, hogy majdnem 2 hónap várakozás után tegnap letöltődött a film utolsó picike akkordja is, és közvetlenül a közepesen ehetetlen torta után nekiültem Farkast nézni. Bár az ültem erős szó, mert inkább feküdtem és szenvedtem, egészen addig, amíg el nem kezdődött a film. Most nem akarok beszélni itt a háttérről, a Watchmen-perről, meg az újraforgatásokról, meg mindenről. Nem fontos ez. A végeredmény számít.

Amit imádtam belőle. Wolverine. Hugh Jackman az isten még mindig, de sajnos azért látványosan öregszik arcberendezésileg, és már nem az az első gondolatom, hogy hanyatt akarom dönteni, hanem az, hogy jó színész. Szeretem a mogorvaságát, a pokróc viselkedését, bár arról a Marvelt kéne megkérdezni, hogy hozza-e a tőle elvárt szintet vagy sem. Képregényben én csak a neten találkoztam vele. Liev Schreiber teljesen elmebeteg, szóval tökéletesen formálja meg a karaktert, amit rá osztottak, talán a szemeit többet használhatná, többet játszhatna a tekintetével, de ezt igazán nem lehet hibaként felróni. Teljesen elbűvölt viszont az a határozott, higgadt, színtiszta hideg észből építkező pillanat, amikor Logan lassan elsétált, és felrobbantotta a helikoptert benne a kis görénnyel. Minden filmben szeretem a tüzet, meg a robbanásokat, és ezek szerint vevő vagyok a hero-walkra is. Ezt eddig észre se vettem magamon.Vissza is pörgettem. Mert Liev-vel ellentétben Hugh remekül használja a szemeit. Nekem tetszettek az akciójelenetek, Gambit például egyszerűen hihetetlen volt. Ha esetleg vele is készülne egy spin-off, egy nézőt már a magukénak tudhatnak. (amivel persze nem mennek semmire)

Amit kevésbé. Deadpool. Nekem ő sok volt, ijesztő, és... Nem is tudom. Legalábbis a végén. Persze valószínűleg csak én vagyok túlérzékeny, de az, ahogy kinézett ott, az 0 alvás után felkavart. Zavaró volt, hogy több helyen is észre lehetett venni, melyik háttér igazi, mi az amit csak oda... vetítettek? Ez a jó szó? Kicsit Angyalok és démonok utóérzetem volt, mert itt is azt éreztem, hogy sok, mégis kevés, mondják is, de mégse "jön át". Át szerettem volna érezni Logan fájdalmát, a dühöt, ami árad belőle, de valamiért csak külső szemlélő maradtam.

Ettől függetlenül szerintem jó kis film lett. 10/7. Várom szeretettel a Magnetot.

2 megjegyzés:

Csigu írta...

én tegnapelőtt néztem, valahogy ugyanez. nem rossz, de sótlan picit.

elinore írta...

vasárnap néztem én is meg.kb két hónapja csücsült a hardon. :)
azért nem volt rossz, ahogy meztelenül rohangált :D figyi, előtte és a transformers 2-őt néztem szal ez csúcs volt ahhoz képest! :D

Megjegyzés küldése