RSS
Welcome to my blog, hope you enjoy reading :)

2009. június 27., szombat

Elrugaszkodás a valóságtól

Ez most ide afféle csomó a zsebkendőmre, hogy majd később a saját orrom alá dörgölhessem, meg akár a kedves olvasók is... Szeretnék megtanulni svédül. Valamikor a spanyol-olasz történet és vizsga után majd neki is kellene állnom. Svédország ugyanis gyönyörű, maga a nyelv pedig... Tetszik. Nem tudok mit tenni ellene. Ez pont ugyanolyan vonzalom, mint amilyen taszítás van bennem az orosszal kapcsolatban. Oroszul nem szeretnék megtanulni. Pedig az az ország is gyönyörű, csak azt hiszem nem nekem.

Egyébként ma este még cinkelés lészen, előre érzem. És ma engem fog Csillagvirág... Na de legalább megmaradunk az álmodozás szivárványszín felhőcskéin, és közös fotóm készül Kellan Lutz-cal. Aki nem svéd. Ezt fontos tisztázni. ;)

5 megjegyzés:

csillagvirág írta...

á, bazmeg! még mindig sírva röhögök. :DDD
fene se gondolta, hogy ennyire kreatív vagyok. nyihihi.

Orange Green írta...

Azért röhögsz mert köcsög vagy kérlek. És aljas. És rosszindulatú, és orália. De én is röhögök... Kár, hogy nem postolható ide:(((

csillagvirág írta...

hát nagy kár valóban. esetleg visszacsinálhatom a csaj arcát és akkor mehet. hm? :D

von Birken írta...

Jaj, kár, hogy ritkán kommentelek...

von Birken írta...

...egyébként a svéd nyelvvel kapcsolatban... azt én is szeretném.

Megjegyzés küldése