RSS
Welcome to my blog, hope you enjoy reading :)

2009. június 28., vasárnap

Esti szórakozás

Csillagvirággal az élet nagy kérdéseit elemezzük éppen, például azt, hogy miből fognak jól lakni a harmadik világ éhező gyermekei, vagy hogy mikor lesz kezelhető az aids, mikor tűnik el a föld színéről minden betegség stb... Na meg persze a legfontosabbat, hogy mégis mekkora pénisze lehet Robert Pattinsonnak. Én kezdettől fogva a nagyra tippeltem, majd 2 óra neten keresgélés után is ezt gondolom, azonban Csillagot nem sikerült még teljesen meggyőznőm. Pedig ránézésre olyan nagyfarkúnak tűnik, mert valahonnan jönnie kell ennek a magabiztosságnak, és ha már nem jóképű, nem izmos, és a Twilight előtt világsztár se volt, akkor csak az maradt, hogy méretes szerszámmal látta el a sors. Most már, hogy kellően belehülyültünk a képnézegetésbe, és már agyhalottra nevettük magunkat, eljutottunk odáig, hogy "ott a farka, ott a farka"... "Neeem, az a nadrág ránca... " Neeem, jobbfelé nem". "Jobb, akkor nézem. Várj, neki jobb, vagy nekünk jobb?" "Nekünk jobb lenne ha levenné"...

Na szóval a lényeg, hogy ezt valamikor nagyon meg kell köszönnöm Csillagnak. Na nem a faroknézegetést. Azt tudnék egyedül is, ha érdekelne RP. Meg a farka. Hanem azt, hogy mióta átküldte a képemet Kellannal, azaz több mint 3 órája, szinte folyamatosan nevetek. Ilyen nem volt 2 hónapja. Egyáltalán. És ez most sokat jelent. Nagyon. El is fogok érzékenyülni, ha sokat elemzem. Szóval nem nyürmögök ezen tovább.

A kérdés azonban továbbra is fel van dobva. Nagy vagy kicsi? Esetleg átlagos?

1 megjegyzés:

csillagvirág írta...

hát örülök, hogy jól érzed magad. ennyit már én is rég röhögtem egyhuzamban. :D

úgyis tudja mindenki már, hogy imádod patisszont. ehehhe.
én nem azt mondtam amúgy, hogy nem nagy a kukija, hanem azt, hogy mutass egy olyan képet, ahol szembeötlő a tényálladék.
esetleg nyithatnál egy szavazást erről is. :D

itt a farok, hol a farok játékunkat láthatták, hallhatták. :D

már megint elkomolytalankodtam, vaze.

Megjegyzés küldése