RSS
Welcome to my blog, hope you enjoy reading :)

2009. június 12., péntek

Csillagvirág cinkelése

Tvájlájt Neked itt

A kedvedért kiemeltem a legjobb részeket:P Csak figyelj.

A huszadik percnél Robert Pattinson megjegyzi, hogy Kristennel milyen hasonló a szemöldökük. Szerinte borzalmas, ha egy férfinak ki van szedve a szemöldöke, és egészen viccesnek találja, ahogy kinéz : "Mintha plasztikai műtétet hajtottak volna végre rajtam. Egy végzetes kimenetelűt" vagy: "Soha ne bízz egy szemöldökét szedő fickóban! Mindig gyanús..." Catherine Hardwicke (innentől: CH - a szerk.) elárulja, hogy RP szemét utólag színezték aranyra. Mivel KS igazából kék szemű, barna kontaktlencsét volt kénytelen viselni, ami szerinte egészen feltűnő, mert ő folyamatosan látja a barna körül a kék karimát, és a filmben kétszer is láthatjuk a zavaró kontaktlencsék miatt bekancsalítani. Pl. a végén a vámpíros akciójelenetben, amikor majdnem meghal.

A két főszereplő nagyon kritikusan látja magát a jelenetek visszanézésekor, folyamatosan röhögnek, és vicces megjegyzéseket tesznek saját magukra és egymásra. Például a harmincadik percnél RP azon röhög, hogy mindenki utálja a karakterét, a hülye kis szürke félkabátját meg a szépfiú fejét. Vagy a büfében, amikor Edward a fizika törvényeit meghazudtolva felrúgja Bella leesett almáját, így nyilatkozik magáról: " Na, megjött a balfasz szuperember. Ki van rúzsozva, kis felöltőben jár, és cirkuszi trükkökkel szórakoztatja a népet." Amikor épp komoly képpel várja Bellát az iskola előtt, így kommentálja: "Itt éppen fogalmam sincs, mi van. Azt sem tudom, hol vagyok. Próbáltam úgy tenni, mintha annyi gondolatom lenne, mint Hamletnek." Vagy a híres jelenetnél, amikor Edward megmutatja magát a napfényben: "Bocsi, Bella, kicsit izzadok." A csókjelenetnél Robert kijelenti, hogy szerinte olyan lapos feje van, hogy képtelenség jó szögből felvenni.

És a lapos fej milyen igaz. Profilból borzalmas az arca. De erről képet is kapsz. És tuuuudom, Neked a könyv, és nem a film:))) De ezt akkor is kikerestem a kedvedért:P

1 megjegyzés:

csillagvirág írta...

cukedli vagy! meg vagyok hatva teljesen. :)
egyébként ezeket olvastam már a fórumon, meg egyszer csináltam valami barom tesztet és abban is voltak ezek a szövegek.

hát igen, mikor először láttam a filmet (most elgondolkodtam, de tényleg megnéztem másodszor a könyv után. :)), nekem is az tűnt föl elsőre, hogy hűdefuri feje van robnak.
kristen meg hiába próbálja a kontaktlencsére fogni, hogy egy tehetségtelen ripacs - nem attól az.

Megjegyzés küldése