RSS
Welcome to my blog, hope you enjoy reading :)

2009. november 29., vasárnap

A New Moon megosztja a társadalmat

Kaata

bocsi, de te nagy ‘fan’-nek nevezted magad?! eh. ha könyv jobban tetszik mint a film akk minek mész el megnézni moziba, han? meg ha az első rész is csöpögős vt szted… akk mit vártál h a második milyen lesz?! kinek mi a csöpögős..
meg azért milyen már h ilyeneket írsz… h a vérfarkasok gázok, hát már bocs de te vagy a gáz! mit gondoltál h majd az animációs részekre teszik a hangsúlyt? háá a filmnek nem az a lényege!
úgyh sztem jobban jársz h ha otthon magadba olvasgatod a könyvet… meg amúgy is senki se kíváncsi a te véleményedre!
jaa. és a színészekre meg csak akk tegyél megjegyzést h ha te jobb színész vagy és te jobban eltudnád játszani… szánaaaaalmas vagy!!! :I :|


http://neon.hu/celeb/celeb-hirek/rohoges-es-csalodottsag-az-ujhold-premieren/ emiatt született a fentebbi komment... mert ha objektív, akkor nem fan:))) jó mi?


TiA28

egyet kell értenem az előttem szólóval! Én láttam már a filmet és egyáltalán nem volt olyan csöpögős és NAGYON JÓ FILM!! Igaz a végét kicsit rossz helyen hagyták abban.. de én imádtam! És a farkasokat is elég szépen kidolgozták. Ja + nekem van két tesóm (akik mellesleg fiúk) és eljöttek velem megnézni! Azt mondták jó volt annak ellenére, hogy utálnak olvasni! Szóval szerintem ezt a bejegyzést töröljétek serényen le…

noshat

drága kicsi kis szerkeztő bácsika , nénike!
a barátnőm hívta fel erre a cikkre a figyelmemet háát.. mit is mondjak csak úgy mondom ,ez az oldal elég népszerű és én elhiszem ha valakinek van véleménye de mi lenne ha nem egy olyan oldalon közölnénk mint ez ! szóval mi a tanulság? máskor nem pici ujjunkal írunk blogokra hanem? elmondjuk a barátnőnknek vagy ismerősöknek véleményünket Érted? Remélem!

Az elvakult marhák.

Nem mintha a neon.hu oldal az valami értékelhető lenne. De azért ez durva, a vélemény írója csak elmondta, mit gondol, és máris ráhúzták a vizes lepedőt. És mennyien...

1 megjegyzés:

maris írta...

basszus, hülyét kapok az ilyen "akkor szójjá' be, ha te jobban csinálod" dumától.:O érdekes egy világ lenne, ha ehhez tartanánk magunkat. lassan komolyan át kellene gondolni a nem-természetes szelekciót.

Megjegyzés küldése