RSS
Welcome to my blog, hope you enjoy reading :)

2009. augusztus 2., vasárnap

True Blood

Ledaráltam a második évad eddigi részeit is. Ez a sorozat még most se lett jobb, de egynek elmegy. Bill Compton szerintem nem jó pasi. Sőt. Mondhatni GÁZ. Azon kívül, hogy állatias, semmi vonzó nincs benne.

Az első évadban a legjobban az idegesített, hogy Jason Stackhouse többet szexelt egy rész alatt, mint én egész eddigi életemben, a második évad 6 részében pedig az, hogy ez az irreális univerzum egyre kevésbé hihető számomra. Kicsit olyan, mintha a pitesütő kalandjait nézném a Pushing Daisiesből, csak abban volt valami bájosan idegesítő, ebben meg itt van Anna Paquin, akinek egy légvédelmi bunker elférne a két első metszőfoga között, ő játssza Sookie-t a telepatikus képességekkel bíró pincérnőt. A teljesen beteg nő mellé az HBO összeválogatott még egy csokor nem evilági formát, démonok, alakváltók, idióta rendőrök képében, és háttérnek kaptak a popsijuk alá egy bárt, meg egy álmos kisvárost, szóval a kiindulóhelyzet nem is olyan rossz. Még a CGI is jobb mint a Twilightban, ezen mondjuk nincs semmi meglepő, az egész flottul fel van építve, és mivel fut a második évad, nem kapott cancelt, biztosan megvan a varázsa.

Bár engem nem kapott el a gépszíj, azért megnézegetem. Feltehetőleg úgysem tart már sokáig. Ha esetleg kapna még egy évadot, abba már lehet nem kezdek bele. Ez egyébként borzasztóan érdekes, mert a Dexter is egy beteg sorozat, és azt imádtam, még a főcímét is, a True Bloodét azonban átugrom, mert képtelen vagyok ennyi szart ilyen hosszan nézni. Talán van egy határ, mennyi művért képes bevenni a gyomrom, és túlcsordult. Talán csak az idegesít, hogy itt senki se gyászol senkit, mindenki egyszerűen továbblép, vagy az, hogy megmagyarázhatatlan dolgok történnek, pl egy lánc minden külső erő nélkül egy nyakra tekeredik, és szorítja, esetleg az, hogy bár a nők megölése ügyében nyomoz a rendőrség, mégis bűntények tucatjai maradnak megtorlás nélkül. A második évados Jason-kalandról nem is beszélve...

Szóval mint mondtam átgondolt kis sorozat ez, csak annyi a bibi, hogy hülye aki gondolta. Ez nem az a minőség, amit az HBO-tól megszoktam, nem üti se a Huff, se a Sírhant művek, se az Angels in America szintjét.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése