RSS
Welcome to my blog, hope you enjoy reading :)

2009. augusztus 20., csütörtök

Szar könyvek lista

no2: Evernight

Lényegesen jobban sikerült mint az Evermore, ettől függetlenül pocsék ez is. A történet itt is gyermeteg, a stílus kicsit jobb, de még mindig nem rugaszkodtunk el a 12 éves kislányok által kockás füzetbe firkált szerelmi történetektől. Sajnos. A Twilight ennél is jobb.

no3: True Blood

Igen, Csillagvirágnak is igazat kell adnom. Az is katasztrofálisan rossz könyv formátumban, főleg a csodás fordítása. Minősíthetetlen.

no4: Twilight-saga

Kitartóan keresem azonban a Blue moon-t, és megpróbálom értékelni azt is majd. Ha valakinek véletlenül megvan, megdobhatna vele. Muszáj még egy órát rászánnom az életemből, nehogy lemaradjak valamiről. Vámpíréhség esetleg? Meg még mennyi ilyen szemét jelent meg mostanában. Mindet akarom!!!! :)))

4 megjegyzés:

csillagvirág írta...

beteg vagy te is. :D
(de én nem szólok semmit végülis tim roth után. ma öt filmjét töltöttem le. (de ő legalább tehetséges.) :D)

az evernightnak még nem rugaszkodtam neki. most kicsit elég volt a vámpírosdiból. a true blood kurvára betett.
a blue moonnak meg állítólag fönt van valahol 12 fejezete, de én még azt sem találtam meg. :S

Szvétakétu írta...

ezek szerintem messze vannak a klasszikus vámpírkönyvektől..

von Birken írta...

Szia!

http://csita.extra.hu/news.php

Itt letudod tölteni a Vámpíréhséget is többek között. A Blue Moon még nincs fent, de biztos vagyok benne, hogy hamarosan felteszi valaki.

(Regisztrálni kell, hogy lásd a letöltéseket.)

Orange Green írta...

vámpíréhséget közben megszereztem, de akkor lesem folyamatosan. :) és köszönöm szépen.

Megjegyzés küldése