RSS
Welcome to my blog, hope you enjoy reading :)

2010. május 9., vasárnap

Kedves John

Hát... Ezt se nézem meg még 1×. Pedig azt hittem, hogy...

Most kikúrálom magam egy kis Pattinson-féle Remember me-vel, azután megírom mit is gondoltam erről. Reményeim szerint akkor már többet fogok tudni mondani annál, hogy Amanda Seyfried néhol szar, máshol meg még rosszabb. Channing Tatum füleit pedig ki lehetne feszíteni Connecticut fölé esőben, és nem ázna meg senki. Mert jelenleg ennyi élményem maradt csak a filmből.

Hallström csalódást okozott. De még hagyom ülepedni. Hátha...

Egyelőre 5/10

Az operatőrt azért szerettem. Ez mindenképpen pozitívum.

A levelezés romantikus. Ez is igaz. Bár 2 hét "nagy szerelem" után elég viccesnek tartom ezt a kötődést, de ez az én egyéni szoc. problémám.

A két főszereplő valamennyire még illik is egymáshoz. Ez is rendben lenne.

Hogy mi a gond? Az, hogy semmi nem maradt meg ebből a filmből, csak az érmék. Az elején. Nem tudom mikor mi történt, miért. És magát a történetet 15 percben el tudtam volna mesélni.

Mondtam már, hogy kár? Pedig igényes mese lett volna, kár volt ilyen cukrossá tenni.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése