RSS
Welcome to my blog, hope you enjoy reading :)

2010. április 17., szombat

Az átok neve Arang

Hát ez... Hát ez nagyon szar volt.

A koreai horrorfilmekkel valahogy úgy vagyok mint a néptánccal... Messziről ritkán el lehet viselni. Ebbe a sztoriba pl. csak azért kezdtem bele, hogy megtudjam mennyire hajaz a Ringu-ra, és mennyire lett rossz film. Megvan a válasz mindkét kérdésre. Nagyon.

A végén van ugyan egy kisebb hubzmg, de nem elég ahhoz, hogy megváltsa a sztori üdvösségét. horrornak gyenge, thrillernek semmilyen. Élménynek kevés.

So-Yeong, a szép, de már sok borzalmat tapasztalt detektív és kezdő társa, Hyun-Gi bizarr gyilkosságok ügyében nyomoznak. Az egyetlen közös pont, hogy az áldozatok haláluk előtt mindannyian kaptak egy rejtélyes e-mailt. So-Yeong hamarosan kideríti, hogy a gyilkosságok kapcsolatba hozhatók egy fiatal lány eltűnésével, ami tíz évvel korábban történt. Úgy tűnik, hogy most a lány kísértete áll bosszút azokon, akik felelősek voltak haláláért.

4/10

4 megjegyzés:

Karfiol írta...

De akkor miért 4/10?

Orange Green írta...

Mert az hogy nekem csömöröm van az ilyenektől, nem jelenti h másoknak nem lehet ijesztő, és egy átlag vállalható pontot akartam rá adni.

maris írta...

az a baj ezekkel az ázsiai horrorokkal, hogy a leírás alapján izgalmasnak tűnnek, de például a Ringu volt a legunalmasabb film, amit valaha láttam. az neked tetszett?

Orange Green írta...

ringu? nem.

Megjegyzés küldése