RSS
Welcome to my blog, hope you enjoy reading :)

2009. április 29., szerda

És nem is mesélem el, mit álmodtam... Ez rosszabb...

Nincs netadminom,
nem vagyok abuser és nem spamolok.
A világ legelterjedtebb rövidítéseit ismerem,
és mindenki érti mire gondolok, mikor azt mondom, re.
A nicknevem megelőzi a mondanivalóm,
és nem örülök ha a felhasználók összekeverik az ircet a csethuval.
Büszkén gondolok az unrealircd-re, a csatikra, a vicces kvótokra és a kickeimre.
Szeretem a +a flaget, a regelt nickemet, a vhostomat és az sbnc-met.
Itt élek a hálózat szívében.
Killelésben mi vagyunk a császárok, és igenis nálunk van a legtöbb gline feltéve!
internet relay chat, én így szeretlek!

2 megjegyzés:

csillagvirág írta...

ebből konkrétan egy büdös szót nem értettem. :D

pipacs írta...

:D:D

Megjegyzés küldése